ZDJĘCIA NA STRONIE INTERNETOWEJ WPŁYWAJĄ NA WIZERUNEK FIRMY
Wizerunek firmy, czyli profesjonalne zdjęcia na stronie internetowej
Nasze umysły reagują dobrze na bodźce wzrokowe, ponieważ ludzki mózg przyjmuje elementy obrazu natychmiast, podczas gdy język dekoduje się w liniowy, sekwencyjny sposób, a to zajmuje więcej czasu. Badania mówią, że 90% informacji przekazywanych do mózgu to obrazy, które są przetwarzane 60 tysięcy razy szybciej, niż tekst.
Jeśli nasze słowa, koncepcje, czy idee nie zostaną uwidocznione w formie graficznej, prawdopodobnie nie będą długo pamiętane.
Profesjonalne fotografie przekazują autentyczność, a co za tym idzie, nie tylko informują odwiedzających stronę internetową o tym, co oferujesz, ale także mogą skłonić ich do aktywności. Dla przykładu: witryna piekarni ze świetnej jakości, dobrze wyeksponowanymi zdjęciami ciastek, wysyła na tyle kuszący przekaz, że niejeden oglądający zdecyduje się od razu na ich zamówienie.
Inną sferą wpływania na odbiorców przy pomocy fotografii jest przekazywanie pozytywnego wizerunku firmy. Zatrudnienie profesjonalisty do zrobienia zdjęć zespołu w czasie pracy lub wykonania portretów biznesowych umożliwi wysłanie oglądającym informacje o kulturze i spójności firmy oraz ugruntuje przekonanie o prowadzeniu przez nią polityki otwartości. Nie można zapominać również o tym, że Twoja twarz jest częścią marki, więc profesjonalny portret sprawi, że Klient zobaczy Cię jako godnego zaufania i szczerego.
Rozpowszechniła się praktyka korzystania ze zdjęć stockowych, które najczęściej pozbawione są cech indywidualności i autentyczności. Fotografie o niższej cenie pojawiają się w różnych miejscach Internetu, wprowadzając wrażenie uniformizacji stron firmowych.
Najlepszym rozwiązaniem jest współpraca ze studiem fotograficznym, takim jak Studio 2 Piętro w Gliwicach. Profesjonalny fotograf pomoże stworzyć projekt i wykona jego część graficzną, mając na uwadze fakt, że obrazy trafiają bezpośrednio do pamięci długotrwałej człowieka i są w niej wywoływane podczas myślenia o konkretnej osobie lub marce.
Czy Twoja firma kojarzy się z doskonałej jakości zdjęciami i atrakcyjną treścią? Zrozumienie znaczenia komunikacji wizualnej dla witryny jest kluczem do sukcesu w prowadzonym biznesie.
Jeśli interesuje Cię temat profesjonalnej fotografii biznesowej, zapraszam do lektury artykuły na blogu. Na blogu możesz przeczytać również o tym, jak ubrać się na biznesową sesję fotograficzną.
Studio 2 Piętro Gliwice, Fotograf Gliwice, Fotograf Zabrze, Fotograf, Katowice, Fotograf Kraków, Fotograf Opole, Fotograf ze Śląska, Fotograf w Małopolski, Sesja biznesowa Gliwice, Sesja biznesowa Katowice, Sesja biznesowa Kraków, Sesja wizerunkowa Katowice, Sesja wizerunkowa Gliwice, Sesja wizerunkowa Opole, Sesja plenerowa Gliwice, Sesja plenerowa Katowice, Sesja plenerowa Zabrze